Wednesday, August 1, 2007

simfonie pentru mâna stângă


azi în starea nestării aleg la întâmplare un preludiu pentru voci egale
un intro de chitară rece
şi

scriu
cu mâna stângă
ultima compoziţie pentru spaimă

jumătatea mea verde
lângă jumătatea mea albă
fără asterisc în subsolul paginii

m-am deşurubat dintre corzile chitarei
la care cântai pe şoldul meu dimineaţa

arcuş mi-e osul mâinii drepte
în vârful degetului mi-a crescut o peniţă de aur
scriu cu ea uneori

şi-

n fiecare zi începe o altă duminică
cu-aceeaşi mână ce lasă acul să zgârie discul
în gol
de cineştiecâte ori

nălucă pentru viola d'amore cu scrâşnet în câteva părţi
în două acte pe un libret de inimă a capella
la capătul nopţii cu zorii mânjiţi de pereţi
beau cu sete capricciosa pentru bass urlător şi lacrimae
încerc cu degetele rămase frenesia pentru corn şi uitare la orizont
tu deschizi fereastra
îmi cânţi iar pastorale cinique pentru două mâini stângi

apoi
pleci

pentru o vreme
desigur

No comments: