Friday, March 2, 2007

i wish i was

I

stăm cu gurile lipite de canalul de aerisire răsuflarea mea umedă
astupată de a ta
ermetic

trage piedica
dă-mă jos îţi spun

nu mai încap cu genunchii striviţi între coastele tale
vocea îţi palpită // mi se izbeşte de dinţii din faţă
dă-mi drumul odată
toate vorbele astea nu fac nici
cât o mână de gloanţe oarbe pe care mi le-ai înfige în piept
când mă legi de tine
când te spânzuri odată cu mine
după ce mă iubeşti echivoc / asimetric
în fiecare noapte

ţinteşte drept
uite aici în locul ăsta rotund cât o monedă
să nu-ţi tremure mâna
aş putea să mă dizolv într-o mie de baloane de săpun
all surrogate
&
bullet proof

II

azi
unul din noi trebuie să plece iremediabil
şi trist
libertatea stă legată de traversele podului
îi atârnă capul în jos
sub mâinile ei trec cormorani egrete
şi mrene trec
cu ochii întorşi pe dos

mâine voi fi un peşte de apă dulce rătăcit în canalele oraşului
ai să-mi simţi gura sub picioarele tale
vei călca uşor să
nu striveşti
să nu doară

somnul meu fermentează
întors cu faţa în jos
bălteşte în mâlul moale din orezării

_ _ _


tu aştepţi
vertical
aştepţi
ac-ci-den-tal şi retoric
să se întâmple?

No comments: